Про монетизацію Інтернет-проектів та блокування реклами

Ідея-фікс для кожного веб-розробника: створити сайт, яки стабільно приноситиме йому прибуток. У переважній більшості випадків власники сайтів завішують контексною рекламою свої проекти настільки, що область контенту губиться на фоні усіляких банерів та оголошень.

У користувачів веб-сайтів, які далекі від розуміння цього бізнесу, складається враження, що веб-сайти мають колосальні прибутки з цієї реклами. Це їх (користувачів) порядком дратує (ну такий у нас менталітет) й вони із цією рекламою усіляко боряться шляхом встановлення різноманітних програмних продуктів для блокування останньої.

Таким чином маємо страшний дисбаланс з обох сторін які вдаються до взаємних крайнощів: власники проектів завішують рекламою усе, що можна нею завішати, а користувачі блокують усе, що можна заблокувати.

Будь-яке підприємство не може працювати у збиток. Точніше працювати може, але це буде відбуватись не довго. Для власників Інтернет-проектів ˜— сайт це також підприємство. Користувачі мають розуміти, що доходи від продажу реклами, це не манна небесна, що сходить на голови цих ІТ-шників, а оплата за їхній інтелектуальний труд. Якщо сайти перестануть отримувати доходи, їхні власники припинять підтримувати та розвивати ці проекти. У кінцевому результаті постраждають усі: власники втратять джерело прибутку, а користувачі не зможуть користуватись улюбленими ресурсами. То ж блокування реклами, це не вихід із ситуації.

Ми переконані, що керівники Інтернет-проектів мають шукати баланс між кількістю рекланих матеріалів з огляду на кількість та якість виготовленого контенту того чи іншого сайту. За таких умов і реклама буде ефективною й користувачі будуть задоволені. Навіть більшо того, якщо сайт виробляє якісний та цікавий контент, то тиснути на рекламу будуть хоча б із відчуття вдячності. Для цього потрібен всього один банер на сторінці і декілька речень цікавого тексту, а не двадцять банерів й декілька дурнуватих слів.

Провівши ряд експерементів ми вирішили тимчасово відмовитись від контекстної реклами. Зараз на сторінка проекту Та4ани Ви не знайдете ані оголошень, ані банерів усіма улюбленого Адсенсу. Ми вирішили зосередитись на продажу рекламних місць (із прайсом можете ознайомитись тут). Їх (місць) на сайті всього декілька й вони не заважатимуть користувачам знайомитись, у першу чергу, із самим контентом нашого проекту, а вже потім із рекламними пропозиціями.

Скільки ми від цього втратили? — запитаєте Ви. А ви точно запитаєте, бо пошукові системи просто перевантажені запитами про заробіток в Інтернеті,  а особливо про заробіток із веб-сайтів. Ну як Вам сказати… В Україні сайт автомобільної тематики може отримувати за клік у системі Adsense 0,04 долари (~). Із сотні відвідувачів коєфіцієнт клікабельності досягає 2-5 кліків. Ото ж шаленість тих гонорарів можете оцінити самі.

Отже наступного разу, коли у Вас виникне бажання заблокувати рекламу, подумаєте про те, скільки коштує якісний хостинг, домен, талановитий редктор та зважте, чи варто позбавляти Інтернет-ресурс тих “шалених” доходів. Хоча, якщо ресурс, це одна суцільна реклама, то нема чого його жаліти.

1 коментар для “Про монетизацію Інтернет-проектів та блокування реклами”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.